Comic 243 - It's settled then

26th Sep 2014, 6:00 PM in Chapter Four
Save State | Load State
243 - It's settled then
Average Rating: 5 (8 votes)

Author Notes:

rufiangel 26th Sep 2014, 6:00 PM edit delete
rufiangel
I have a few items I want to update the gallery with next week alongside Monday's update. :D

In the meantime, have a great weekend everyone! <3 See y'all on Monday!

----

Hi everyone, if you're reading this on Monday and wondering where the update is - I apologise, today's update may be quite late. Thank you for your understanding. :)

Comments:

guest guest 26th Sep 2014, 6:21 PM edit delete reply
Dun dun dunnnn!!!!
rufiangel 27th Sep 2014, 12:05 AM edit delete reply
rufiangel
Nehehehehe...
ptmc 26th Sep 2014, 7:06 PM edit delete reply
ptmc
Does this mean the party page gets updated?

I mean with Michael's stats.
rufiangel 27th Sep 2014, 12:07 AM edit delete reply
rufiangel
Nice avatar! XD;;
If Mike is still on the current party by the end of the chapter, then yep, I certainly will update it with his stats. ;)
mjkj 26th Sep 2014, 8:01 PM edit delete reply
mjkj
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.............

Nemi is so excitable <3 :D

...but now Kylie is spoiling it...

...that Nemi is Kijini and Michael is Danrir...

I believe they will be quite shocked for that to be revealed - but it will not quench nor hinder their relationship :D

Guest 26th Sep 2014, 11:12 PM edit delete reply
Nemi for president. That is all.
rufiangel 27th Sep 2014, 12:09 AM edit delete reply
rufiangel
Ahahahahaha XD;
mjkj 27th Sep 2014, 3:09 AM edit delete reply
mjkj
Seconded!
rufiangel 27th Sep 2014, 12:08 AM edit delete reply
rufiangel
Nemi is happy to know she's wanted :)
And yes, Kylie, you party-pooper you!
mjkj 27th Sep 2014, 3:08 AM edit delete reply
mjkj
*lol*

Yeah, but it will help them grow... :D


PS: great alt text ;)

rufiangel 27th Sep 2014, 9:03 AM edit delete reply
rufiangel
Glad you like it XD; I do spend time on them!
Lukkai 27th Sep 2014, 11:39 AM edit delete reply
Eh. Better now as we still are in the "Huh, I didn't know."-territory than later when we crossed into "Why did you never tell me!!"
Stever 26th Sep 2014, 8:32 PM edit delete reply
Stever
Yay! Officially a party. Hopefully somebody has some champale ;D
rufiangel 27th Sep 2014, 12:11 AM edit delete reply
rufiangel
Hehe, yep! :) Not everyone may be in quite the mood to celebrate by the end of the next strip, though...
Guest 27th Sep 2014, 12:28 AM edit delete reply
Please dont make nemi sad. Many tables will be flipped if this happens -Richard
rufiangel 27th Sep 2014, 12:31 AM edit delete reply
rufiangel
Oh dear. I'd better go get some nails and a drill to make sure those tables stay put. XD;

Kidding!

... Maybe. :P
Prayformercy 27th Sep 2014, 8:21 AM edit delete reply
Prayformercy
You're scaring me Rufi ;_; , also that guest account was me during classes =p
rufiangel 27th Sep 2014, 9:02 AM edit delete reply
rufiangel
Aha! XD
I guess if I ran another favourite character vote, Nemi would win again. XD;;
KAM 26th Sep 2014, 9:05 PM edit delete reply
KAM
:-)
Headgamer 27th Sep 2014, 12:52 AM edit delete reply
Headgamer
Lol, they don't even know yet do they?

I bet they won't mind tho. We are all kind and racially diverse people in this party after all. ;)
mjkj 27th Sep 2014, 3:13 AM edit delete reply
mjkj
Yup they were too wet to smell each other before now...

...and seconded. Look at panel six - nothing could separate those two (at least for any greater amount of time)

Outlaw 27th Sep 2014, 9:14 AM edit delete reply
Outlaw
I can't wait to see them in a full party battle too! They're all so legit!
rufiangel 30th Sep 2014, 2:56 AM edit delete reply
rufiangel
I'm glad you think so, Outlaw! :D Four is the usual number in any JPRG party, eh? XD;
Ruxin 27th Sep 2014, 10:57 AM edit delete reply
Ruxin
https://www.youtube.com/watch?v=4A1SiQkPqYM
rufiangel 30th Sep 2014, 2:57 AM edit delete reply
rufiangel
LOL. XD; Yep, partay time!
... that is, until the record scratch we get in the next strip. u_u;; *bows head in apology*
GeneM 28th Sep 2014, 11:35 AM edit delete reply
Last page?!?! Nuuuuuuuuuu!!!

Also, I hope they can look past that! They're so cute!!
rufiangel 30th Sep 2014, 2:57 AM edit delete reply
rufiangel
Hahaha, thank you for reading uptil this point! :D I update three times a week so hopefully you won't find the wait too long between pages!
GeneM 1st Oct 2014, 9:17 PM edit delete reply
Just so you know, I really appreciate the effort it must take to do that. I don't know how it's possible to update more than once a week (unless it's your full-time gig, but even then). Kudos!
rufiangel 1st Oct 2014, 10:52 PM edit delete reply
rufiangel
Awwww! :D

I'm currently full-time art-ing and writing, with Serpamia Flare taking up a good part of the time. I don't monetise out of SF at the moment, but I might eventually. Knowing that I'm blessed with awesome readers motivates me a great deal! :D So thank *you*!
Crestlinger 2nd Nov 2014, 8:59 PM edit delete reply
She probably wants to stick around long enough to glomp Kylie's brother at the least.
Have to wonder if that temporary wind gem has run out yet, or if those types last a certain amount of battles.
Centcomm 15th Dec 2015, 6:11 PM edit delete reply
Centcomm
Okay .. leaving off here .. Well done .. :D Will read more later :D